שילוב אוריינות טכנולוגית עם אוריינות בכימיה

אוריינות מדעית: מרכיב הידע המדעי באוריינות סביבתית מתאים לתחומים
צוות מוביל
ד"ר יעל שורץ
תלמידת מחקר
נטע אברהם-גרין, סטודנטית לתואר שלישי
תקציר
מחקר זה מתמקד ברכיב הידע המדעי ומיומנויות חקר כחלק מאוריינות סביבתית. הידע והמיומנויות יוגדרו בשלוש רמות: כלל האזרחים, אזרח בוגר מגמה מדעית בתיכון, ואזרח בעל השכלה מדעית אקדמית. בנוסף יפותח מודל להוראה אינטרדיסציפלינרית, שיבוסס על ניתוח מעמיק של מודלים קיימים.