שילוב אוריינות טכנולוגית עם אוריינות בכימיה
אוריינות מדעית: מרכיב הידע המדעי באוריינות סביבתית מתאים לתחומים
צוות מוביל
ד"ר יעל שורץ
תלמידת מחקר
נטע אברהם-גרין, סטודנטית לתואר שלישי
תקציר
מחקר זה מתמקד ברכיב הידע המדעי ומיומנויות חקר כחלק מאוריינות סביבתית. הידע והמיומנויות יוגדרו בשלוש רמות: כלל האזרחים, אזרח בוגר מגמה מדעית בתיכון, ואזרח בעל השכלה מדעית אקדמית. בנוסף יפותח מודל להוראה אינטרדיסציפלינרית, שיבוסס על ניתוח מעמיק של מודלים קיימים.
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר